Γράμμα στον Δημιουργό μου



Εσύ, Ύψιστε, που δημιούργησες το σώμα, το μυαλό και την ψυχή μου
σε ευχαριστώ.
Εσύ που, απ’όλα τα μέρη που σε αναζήτησα, με άφησες να σε ανακαλύψω εντός μου,
σε ευχαριστώ.

Βρίσκεσαι παντού γύρω μου, γιατί είσαι πάντα μέσα μου.
Είσαι ο σύντροφος μου σε αυτό το ταξίδι γνώσης και μάθησης επί της γης.
Στις δυσκολίες και τις σκοτεινές στιγμές μου, μου θυμίζεις το φως εντός μου.
Και ποτέ δεν με αφήνεις να χαθώ, όσο και αν απομακρυνθώ από το δρόμο σου.
Και γι’ αυτά σε ευχαριστώ.

Σε ευχαριστώ που ακούς τα δυνατότερα λόγια μου και τις βαθύτερες επιθυμίες μου και πάντοτε με οδηγείς σε αυτές μέσα από δρόμους ασφαλείς για την ύπαρξη μου και την φωτεινότητα της ψυχής μου.
Σε ευχαριστώ που μου άφησες απτά παραδείγματα στο πέρασμα των αιώνων, πρότυπα φωτισμένων ανθρώπων για να ακολουθήσω το παράδειγμα τους και να σε πλησιάσω. Να εξυγιάνω το σώμα μου, να καθαρίσω το μυαλό μου και να αναδείξω την ψυχή μου, που στο κέντρο της καίει η Φωτεινή Ύπαρξη σου.

Σε ευχαριστώ που μου εμπιστεύτηκες την Πλάση που έφτιαξες από καταβολής κόσμου και μου παρέχεις απλόχερα την αφθονία των καρπών της.
Και σε ευχαριστώ που με ανταμοίβεις με ακόμη περισσότερη εμπιστοσύνη όταν την προσέχω και με τιμωρείς με τον δικό σου τρόπο όταν την αμελώ.
Σε ευχαριστώ διότι μέσα από την Θεία Φλόγα σου και φτιαγμένος καθ’εικόνα και ομοίωση σου μπορώ να δημιουργήσω τον δικό μου Κόσμο, ένα κόσμο αγάπης, ευτυχίας, προσφοράς και γενναιοδωρίας, και να τον μοιραστώ με τους υπόλοιπους ανθρώπους, όπως έκανες και συ τις πρώτες μέρες της Δημιουργίας.

Σε ευχαριστώ που με αφήνεις να γίνω μάρτυρας των Θαυμάτων που εσύ εποίησες αλλά και που με αφήνεις να γίνω μέρος αυτών.
Σε ευχαριστώ που με αφήνεις να θυμάμαι πως κανένας άνθρωπος δεν διαφέρει από τον άλλον και πως όλοι στο τέλος θα είμαστε υπόλογοι μόνο για την αγάπη που δείξαμε ο ένας στον άλλον αλλά και στους εαυτούς μας.

Σε ευχαριστώ που πάντοτε μου δείχνεις τον τρόπο και το δρόμο να γίνω ένα με Εσένα.

Για όλα αυτά…
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου